گل همه رنگش خوبه بچه زرنگش خوبه

امیدوارم خوب بشه.....همین

گل همه رنگش خوبه بچه زرنگش خوبه

امیدوارم خوب بشه.....همین

Love is Like Magic

Love is like magic
and it always will be,
For love still remains
life's sweet mystery.

Love works in ways
that are wondrous and strange
And there's nothing in life
that love cannot change!

Love can transform
the most commonplace
Into beauty and splendor
and sweetness and grace.

Love is unselfish,
understanding and kind,
For it sees with its heart
and not with its mind.

Love is the answer
that everyone seeks...
Love is the language
that every heart speaks.

Love can't be bought,
it is priceless and free,
Love, like pure magic,
is life's sweet mystery!


نظرات 4 + ارسال نظر
paria چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:46 ب.ظ

دوستت دارم(واقعیت تکان دهنده ی عشق)
زن وشوهر جوانی سوار برموتورسیکلت در دل شب می راندند.
انها از صمیم قلب یکدیگر را دوست داشتند.
زن جوان: یواشتر برو من می ترسم!
مرد جوان: نه ، اینجوری خیلی بهتره!
زن جوان: خواهش می کنم ، من خیلی میترسم!
مردجوان: خوب، اما اول باید بگی دوستم داری.
زن جوان: دوستت دارم ، حالامی شه یواشتر برونی.
مرد جوان: مرا محکم بگیر .
زن جوان: خوب، حالا می شه یواشتر برونی؟
مرد جوان: باشه ، به شرط این که کلاه کاسکت مرا برداری و روی سرت بذاری، اخه نمی تونم راحت برونم، اذیتم می کنه.
روز بعد روزنامه ها نوشتند:
درخورد یک موتورسیکلت با ساختمانی حادثه آفرید.در این سانحه که بدلیل بریدن ترمز موتور سیکلت رخ داد، یکی از دو سرنشین زنده ماند و دیگری در گذشت.
مرد جوان از خالی شدن ترمز آگاهی یافته بود پس بدون این که زن جوان را مطلع کند با ترفندی کلاه کاسکت خود را بر سر او گذاشت و خواست برای آخرین بار دوستت دارم را از زبان او بشنود و خودش رفت تا او زنده بماند

فلفل نبین چه ریزه چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ

‌‌EXCELENT BRLIANCE

انوش یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ب.ظ

ممکنه پریا جن زده شده باشه .
یه روز یه مادری که اسم دخترش مهستی بود و مهستی سخت مریض بود تو اطاقش نشسته بود یه دفعه دید عزرائیل
اومد تو .مادره فکر کرد عزرائیل اشتباه کرده و میخواد عوض مهستی جون اونو بگیره .ترسید و به عزذائیل گفت
ملک الموت من نه مهستی ام
این یعنی مامان بود خودت حساب پسره موتور سوار رو بکن

فلفل نبین چه ریزه جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:17 ق.ظ

بذا دلمون خوش باشه اههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد